Рени Радкова Бунева
понеделник и сряда в 317 зала във ФМИ
доктор по Приложна лингвистика, Съпоставително езикознание
понеделник и сряда в 317 зала във ФМИ
доктор по Приложна лингвистика, Съпоставително езикознание
+359 2 8161-766
бакалавър по Педагогика ВТУ "Св. Св. Кирил и Методий"
магистър по Английска филология СУ "Св. Климент Охридски"
доктор по Филология - Приложна Лингвистика (Съпоставително езикознание)
Педагогика, Приложна лингвистика, Съпоставително езикознание, Методика на обучението по чужд език, Културни изследвания, Междукултурна комуникация, Фразеология
1. Ptoject Title ”Support for Professional Development of Doctoral Students, Postdoctoral Students, Postgraduates and Young Scientists - Phase 1, 2 (2015, 2016)
2. Development of E-learning and Database Materials in the Electronic System of Sofia University (2017)
3. ICT IN TEXTILE AND CLOTHING HIGHER EDUCATION AND BUSINESS (ICT-TEX) KA2: Cooperation for innovation and the exchange of good practices - Knowledge Alliances 2020
4. 2021-1-BG01-KA220-HED-000035885 Developing and Consolidating ICT Skills in a Digitalised Environment in Higher Education (ICT-SKILLS)
5. 2022-1-BG01-KA220-HED-000086047 Formation of Critical Thinking and Media Literacy as Protection against Media Manipulation, Misinformation and Fake News (CT&ML)
Английски като чужд език, Междукултурна комуникация
1. Радкова Рени, 2012. ”Акценти в българското образование: междукултурната компетентност в началото на XXI веки обучението по чужд език в средното училище“ В Сборник от Девета конференция на млади учени от Факултета по класически и нови филологии. Съст. проф. д-р Димитър Веселинов. София: УИ „Св. Климент Охридски”, 113-
2. Радкова 2017: Радкова, Рени „Ролята на интеркултурното и езиковото обучение за успешна междукултурна комуникация“ Електронно научно списание „Реторика и комуникации“, бр. 21, януари 2016 г. http://rhetoric.bg/ Специален брой със статии от конференцията на СИЕТАР България (08.06.2015 г.)
3. Radkova, Reny THE CONCEPT OF INTERCULTURAL COMPETENCE AND THE FULBRIGHT EXCHANGE AS A MODEL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION 06 October 2015, 20th International Academic Conference, Madrid ISBN 978-80-87927-17-5, IISES DOI: 10.20472/IAC.2015.020.081 RENY RADKOVA University of Sofia St. Kliment Ohridski, BULGARIA
4. Радкова 2017: Radkova, Reny. 2017 FOREIGN LANGUAGE TEACHING AS AN INTERCULTURAL COACHING: A SELF-DEVELOPMENTAL TOOL FOR HIGH LEVEL INTERCULTURAL INTELLIGENCE In Proceedings of the 34th International Academic Conference, Florence, September 2017,
5. BUNEVA RENI, MIHALEVA RADOSTINA, ATTITUDES TOWARD LEARNING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE AMONG IT STUDENTS AT THE FACULTY OF MATHEMATICS AND INFORMATICS, SOFIA UNIVERSITY 23 September 2019, IISES International Academic Conference, Barcelona ISBN 978-80-87927-91-5, IISES DOI: 10.20472/IAC.2019.052.043
6. Radkova Reni, 2024 RELIGION AS A CULTURAL DIMENSION IN HOFSTEDE'S MODEL: ENHANCING INTERCULTURAL UNDERSTANDING January 2024 DOI:10.20472/IAC.2024.063.001 Conference: 63th International Academic Conference, Prague
7. Radkova Reni, 2025 Teaching without Borders: Embracing Cultural Complexity and Moving beyond Hofstede in the Classroom